  • Data: 2023-03-19 20:19:45
    Temat: Re: Platnosc karta, Adres: DMS
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 19 marca 2023 o 13:06:51 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    > Odkryłeś kiedykolwiek rozbieżność? Tak z ciekawości pytam.

    Hmm, na pewno udało mi się wykryć brudne sztuczki banków, np. samowolne włączenie
    przez santandera płatnych wyciągów dla karty dodatkowej - oddali i przeprosili ;>
    (swoją drogą KK załatwiona przez telefon - tzn. musiałem zadzwonić spod oddziału a
    pktem wejść podpisać papiery - bez dzwonienia się nie dało, taka promocja, ale
    dodatkowa dla żony już w 100% tylko telefon - to się chwali - plus oczywiście
    wiśnie).

    Zdaje mi się, że raz dostałem prezent od organizacji - ale może tylko rozliczenie się
    opóźniło.
    Z Finlandii żonie przyszło jedno chyba po 3 miesiącach, dobrze że kilka euro zostało
    na koncie, bo blokada dawno zeszła.
    Fraudu nie było.
    I zwroty też chyba wszystkie doszły (tu trudniej kontrolować bo nie ma odpowiednika
    blokad).