  • Data: 2023-03-20 11:28:18
    Temat: Re: Platnosc karta, Adres: DMS
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 marca 2023 o 00:22:12 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    > No niech sobie ma gdzie chce, ale po co mi taka informacja na wyciągu?

    Dają jaką mają, lepszą wymyślisz?
    Przecież nawet te maszyny są przenośne, a co dopiero, jak masz naprawdę "mobilny"
    terminal"?

    To zresztą mały pikuś, wymienne urządzenia to jest klątwa, jeśli potrzebujesz je
    dokładnie zidentyfikować,
    a serwis robią tacy jajcarze, co się tym nie przejmują.
    I potem np. "jeździ ci tramwaj po mieście", a Ty go widzisz przez okno na zajezdni...
    ;>

    Sam kiedyś zrobiłem symulator jeżdżenia tramwaju po mieście, ale się chyba
    100-krotnie kropnąłem w szybkości.
    Zasuwał po tej mapie w centrali jak mały parowozik ;>

    > No myślę, że co innego ma być? Facet to od lat prowadzi z jakąś tam
    > pomocą kuchenną na zapleczu, to chyba nie ma firmy zarejestrowanej na
    > szwagra...

    A kto wie?
    Może on chce prowadzić bufet, a nie prowadzić firmę?