eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
  • Data: 2007-10-25 10:04:24
    Temat: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie wiem jednej rzeczy: czy w razie, gdyby moja
    > rezygnacja została przeoczona (bądź "przeoczona" :) ) a towar po
    > jakimś tam czasie jednak się znajdzie i wbrew mojej rezygnacji
    > zostanie wysłany, czy sklep ma możliwość ponownego obciążenia karty?
    > Zdrowy rozum podpowiada mi, że takiej możliwości mieć nie powinien,
    > ale... i to właśnie jest moje pytanie... :)

    Ma możliwość bodajże przez dwa lata, ale nie ponownego, bo jeszcze nie
    było tego pierwszego. Póki co była tylko blokada na poczet transakcji i ta
    blokada schodzi po pewnym czasie, ale sklep ma dalej prawo do obciążenia
    powołując się na autoryzację złożoną przy dlokadzie.

    Pozdr.
    K.K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1