eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
  • Data: 2007-10-25 18:35:17
    Temat: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 25.10.2007 blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał/a:
    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    >>> Tak było i tym razem. Czy jeśli, pomimo zejścia blokady, sklep
    >>> zechce ponownie
    >>> sięgnąć "po swoje" - to czy ustalone przeze mnie 0,01 jest tu
    >>> przeszkodą? Czy
    >>> też decyduje limit, który był aktualny w momencie autoryzacji?
    >
    >> Limit nie ma znaczenia, gdy bank dostanie obciążenie.
    >> Limit ma znaczenie tylko przy autoryzacji.
    >
    > a jakby w takiej samej sytuacji bylo konto Inteligo (VE debetowa)
    > i po zniknieciu blokady przenioslbym srodki na inne subkonto
    > to operacja obciązenia karty VE uda się czy nie?
    >
    > Obstawiam, ze raczej sie nie uda

    Uda uda, zrobi się saldo ujemne.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1