eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
  • Data: 2007-10-25 10:09:08
    Temat: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Sokolik Wędrowny" <f...@g...pl> writes:

    > Ze względu na zbyt długi czas realizacji oraz utrudniony kontakt ze sklepem
    > zamierzam zrezygnować z zamówienia, o czym sklep zostanie powiadomiony. Nie
    > wiem jednej rzeczy: czy w razie, gdyby moja rezygnacja została przeoczona
    > (bądź "przeoczona" :) ) a towar po jakimś tam czasie jednak się znajdzie i
    > wbrew mojej rezygnacji zostanie wysłany, czy sklep ma możliwość ponownego
    > obciążenia karty?

    Owszem.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1