eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
  • Data: 2007-10-26 17:09:19
    Temat: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Samotnik"
    >>> Limit ma znaczenie tylko przy autoryzacji.
    >>
    >> a jakby w takiej samej sytuacji bylo konto Inteligo (VE debetowa)
    >> i po zniknieciu blokady przenioslbym srodki na inne subkonto
    >> to operacja obciązenia karty VE uda się czy nie?
    >>
    >> Obstawiam, ze raczej sie nie uda
    >
    > Uda uda, zrobi się saldo ujemne.

    a to jakim prawem? czy dobrze rozumiem:
    - sklepik moze obciazyc pusty r-k w Inteligo podając tylko nr karty
    - ja (nawet mając kartę w ręku) takiej operacji w sklepie prawdziwym
    albo internetowym nie zrobię bo przeszkodzi mi brak salda.

    cos mi sie tu nie podoba
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1