eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
  • Data: 2007-10-25 10:29:02
    Temat: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Sokolik Wędrowny" <f...@N...gazeta.pl> writes:

    > Dzięki za rozjaśnienie. Przy okazji jeszcze jedno pytanie, już chyba nieco OT
    > - polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (z rezygnacją oczywiście)
    > powinien załatwić sprawę. Czy się mylę?

    Z punktu widzenia banku? Nie.
    Najlepiej naprawde upewnic sie ze rezygnacja zostala zrozumiana
    a zamowienie anulowane. Gdyby sklep dzialal w zlej wierze i chcial
    "na sile" sprzedac "towar", mozna nie odebrac przesylki i ew.
    reklamowac obciazenie w banku.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1