eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
  • Data: 2007-10-25 10:21:17
    Temat: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
    Od: "Sokolik Wędrowny" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> napisał(a):

    > Owszem.

    Z obu powyższych odpowiedzi wnioskuję, że aby uniknąć niespodziewanego
    obciążenia karty powinienem upewnić się maksymalnie, że rezygnacja z zakupu
    została przyjęta i zrozumiana :)

    Dla jasności dodam, że obawiam się nie tyle nieuczciwości sklepu ile bałaganu
    w nim panującego...

    Dzięki za rozjaśnienie. Przy okazji jeszcze jedno pytanie, już chyba nieco OT
    - polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (z rezygnacją oczywiście)
    powinien załatwić sprawę. Czy się mylę?

    Marcin