eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
  • Data: 2007-10-25 17:08:20
    Temat: Re: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    >> Tak było i tym razem. Czy jeśli, pomimo zejścia blokady, sklep
    >> zechce ponownie
    >> sięgnąć "po swoje" - to czy ustalone przeze mnie 0,01 jest tu
    >> przeszkodą? Czy
    >> też decyduje limit, który był aktualny w momencie autoryzacji?

    > Limit nie ma znaczenia, gdy bank dostanie obciążenie.
    > Limit ma znaczenie tylko przy autoryzacji.

    a jakby w takiej samej sytuacji bylo konto Inteligo (VE debetowa)
    i po zniknieciu blokady przenioslbym srodki na inne subkonto
    to operacja obciązenia karty VE uda się czy nie?

    Obstawiam, ze raczej sie nie uda
    *** blad ***

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1