eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia... › Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
  • Data: 2007-10-25 09:50:33
    Temat: Płatność KK w sklepie internetowym a rezygnacja z zamówienia...
    Od: "Sokolik Wędrowny" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Na p.b.b. piszę po raz pierwszy, toteż proszę o wyrozumiałość jeśli odpowiedź
    na moje pytanie wyda się zbyt oczywista. Ekspertem w bankowej dziedzinie
    niestety nie jestem.

    Do rzeczy - zamówiłem towar w jednym z fotograficznych sklepów wysyłkowych
    wybierając opcję "płatność kartą". Po dokonaniu autoryzacji kwota transakcji
    została zablokowana. Zgodnie z regulaminem sklepu właściwe obciążenie miało
    nastąpić w momencie wysłania przesyłki z zamówionym towarem. Realizacja
    zamówienia przeciągała się, kwota do zapłaty przez cały ten czas widniała jako
    zablokowana. Dziś jednak zauważyłem, że blokada została zniesiona, pełna kwota
    wróciła na rachunek karty i jest w puli dostępnych środków.

    Ze względu na zbyt długi czas realizacji oraz utrudniony kontakt ze sklepem
    zamierzam zrezygnować z zamówienia, o czym sklep zostanie powiadomiony. Nie
    wiem jednej rzeczy: czy w razie, gdyby moja rezygnacja została przeoczona
    (bądź "przeoczona" :) ) a towar po jakimś tam czasie jednak się znajdzie i
    wbrew mojej rezygnacji zostanie wysłany, czy sklep ma możliwość ponownego
    obciążenia karty? Zdrowy rozum podpowiada mi, że takiej możliwości mieć nie
    powinien, ale... i to właśnie jest moje pytanie... :)


    Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości!

    Marcin


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1