  • Data: 2002-07-15 15:37:07
    Temat: Re: Pekao SA -- kolejny PLUS
    Od: m...@i...pl (Adam_mb) szukaj wiadomości tego autora

    >Dla mnie Pekao SA jest na pierwszym miejscu rankingu jakości obs?ugi!
    >Mo?e nie jest najta?szy, za to zarówno oferta jest szeroka, jak i
    >obs?uga mi?a i nastawiona na klienta i CO NAJWA?NIEJSZE -- naturalna,
    >a nie sztuczne panienki z MacDonalda...

    tiaa... dostep przez inet do eurokonta akademickiego, przelewy i transakcje
    karta opisane schematem "przeksiegowanie rozne/inne", oddzialy czynne od 10 do
    15, odmiejscowienie rachunku...

    I co mi z tego, ze poszczerzymy sobie zeby w usmiechu z panienka w oddziale,
    skoro w funkcjonalnosci sa 5 lat do tylu, pomijajac kwestie mozliwosci/oplaty
    :(

    wole mcdonald, nawet jesli smierdzi frytkami.

    --
    <xml-sig>
    <header> Adam