  • Data: 2002-07-21 09:15:40
    Temat: Re: Pekao SA -- kolejny PLUS
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 20 Jul 2002 14:47:54 +0200), "MK"
    <m...@i...pl> był(a) napisał(a):

    >Cos pomyliles. To byl PBG... i informacje o tym mozna jeszcze znalezc na ich
    >www
    >http://www.pbg.pl/
    >Pekao wchlonelo pozniej PBG, i zmienilo nazwe Oddzialu Elektronicznego na
    >Telepekao24.
    >Prosze nie falszowac historii polskiej bankowosci ;).

    No nie wiem, wyczytałem tam jedynie, że w 99 roku nastąpiło ostateczne
    połączenie Grupy Pekao SA w jeden bank. W momencie powstawania tego
    oddziału to już była jedna grupa, ino przed połączeniem... Ciężko więc
    rozpatrywać kto z nich wewnętrznie był pierwszy... Gdyby mBank powstał
    troszkę później i od razu na licencji tego częstochowskiego banku, to
    byś powiedział, że mBank został stworzony przez BCz?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)