  • Data: 2002-07-20 12:05:27
    Temat: Re: Pekao SA -- kolejny PLUS
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 15 Jul 2002 15:37:07 +0000 (UTC)),
    m...@i...pl (Adam_mb) był(a) napisał(a):

    >tiaa... dostep przez inet do eurokonta akademickiego,

    No dostęp przez internet jest generalnie minusem Pekao, ale wynika z
    pewnej zaszłości, gdy był to pierwszy bank w Polsce oferujący taką
    usługę. Zauważ, że dostęp do kont przy takiej sieci jaką ma Pekao jest
    dość utrudniony, stąd wtedy postawili na osobny oddział internetowy --
    taki mBank w zasadzie... Traktu to tak właśnie. Że Pekao~Bre (ino
    lepsze) a Telepekao24~mBank (ino nieco gorszy). Konto w TP24 jest
    jednocześnie możliwe w obsłudze w oddziałach, a wiec to kwestia
    założenia w oddziale internetowym.

    >przelewy i transakcje
    >karta opisane schematem "przeksiegowanie rozne/inne",

    No to może być problem, choć osobiście do wyciągu zaglądałem ostatnio
    może z 3 lata temu...

    >oddzialy czynne od 10 do 15,

    Dziwne, bo u nas są do 17, a w Gliwicach chuyba do 18.

    >odmiejscowienie rachunku...

    ???

    >I co mi z tego, ze poszczerzymy sobie zeby w usmiechu z panienka w oddziale,
    >skoro w funkcjonalnosci sa 5 lat do tylu,

    Nie powiedziałbym. Powiedz mi, który bank, z tych uznawanych za KUL
    daje kartę wypukłą w rozsądnej cenie i do wyboru Visa lub MC.
    Najczęście nie dają wcale lub za szalone pieniądze jak mBank.

    >pomijajac kwestie mozliwosci/oplaty

    Opłaty faktycznie są jakieś tam, ale my tak naprawdę rozważamy banki z
    punktu widzenia przysłowiowego pryszczatego linuksiarza(tm), który
    patrzy na każde 50gr. Sam oceniałem Inteligo<>mBank na podstawie
    opłat, ale ja jestem ostatnio biedny. A typowy użytkowwnik, który ma
    już jakąś normalną kasę nie patrzy na 3zł różnicy... Póki miałem kasę,
    to miałem konto firmowe w WBK i całkiem mi się podobało...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)