  • Data: 2021-12-21 15:19:52
    Temat: Re: PKO BP - 100zł za polecenie konta
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21 gru 2021 o 13:38, _Master_ pisze:

    > Te Dawid...
    Te, Master... Wiśnie i orzechy oraz ogólna postawa banków
    uchroniła mnie przed przesiedleniem do wiewiórczej dziupli...
    Wprawdzie wiewiórki są uprzejme, ale z jakiegoś powodu ich
    dziuple nie są duże, więc cieszę się tymi wisienkami i orzeszkami...

    Z wyroku bogów ;) nie można mi było płacić pieniędzmi za moją pracę!
    Banki znalazły ;) rozwiązanie -- bogu dały co boskie, czyli miłość,
    zaś mnie nakarmiły, czego im bogowie nie zabronili... [ludzcy bogowie,
    ludzcy panowie...]

    -=-

    Egri Bikaver to bycza krew... ;)
    Wiernym Mahometa zabroniono picia alkoholu -- więc pili krew... ;)

    -=-

    Niedawno odszedł z tego świata Wielki 15/16 -- ale pamięć masakry
    pozostała... Oddał swe życie za przyjaciół swych (których podczas
    procesów musiałby sypać) tedy może liczyć na zbawienie swej duszy
    po ww. samobójczej śmierci?... Chyba tak... Biskup Wesołowski też
    może liczyć na zbawienie swej duszy...

    --