  • Data: 2021-12-21 15:30:39
    Temat: Re: PKO BP - 100zł za polecenie konta
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 21 grudnia 2021 o 15:06:00 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Jak i na kolejne obostrzenia okołownioskowania 500+...
    > Iluż to ludzi można zatrudnić przy dystrybucji 500+...

    Wyniuchałeś - właśnie przyszło 500+ - chyba ostatnie lane przez urząd dzielnicy.
    Ciekawe, ile się naczekamy na kolejne.
    Ale wnioskowanie 500+ to jest light - wnioskowanie o 300+ to było mi. 2 levele
    wyżej...

    > Można by z automatu:
    > - pojawienie się (narodziny poprzedzone poczęciem bądź inne;
    > migracja...) bachora w prawnej przestrzeni RP automagicznie
    > otwiera bankowe konto i uruchamia comiesięczne lanie szmalu
    > na to konto z kont Fiskusa

    Iluż to ludzi można by przy tym zatrudnić (żeby to zaprogramować i nadzorować - a co,
    zaprogramują "programiści" pisiory ze szkółki ojca muchomorka, więc nie może dobrze
    działać).