  • Data: 2021-12-21 14:54:54
    Temat: Re: PKO BP - 100zł za polecenie konta
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21 gru 2021 o 13:22, Dawid Rutkowski pisze:

    > To co to za konto? Ostatnio pamiętam, że skarbonka zmieniła
    > warunek kwotowy - być może nawet 300, a może 200/mc - na
    > ilościowy - czyli 5 pyk/mc.

    Poszukam i zaproponuję matce.

    > Oczywiście zostało to zrobione przez "nowy typ konta", więc
    > starzy klienci pozostali przy starych warunkach - ale podobno
    > jednak w drodze łaski, jak stary klient ładnie skarbonkę poprosi,
    > to mu zmienią typ konta na takie z nowymi warunkami.

    > A przy tym też trzeba coś płacić kartą?

    Jaką tu widzisz różnicę pomiędzy potrzebą i jej brakiem,
    skoro z jednej strony otrzymujesz jednorazowo 5dych a ze
    strony przeciwnej -- tracisz 17,9pln miesięcznie?...

    > I liczy się w promocji ? Bo jeśli to jest aurum, to
    > bezpłatność jeszcze jakiś czas temu załatwiało się ping-pongiem.

    Nie zauważyłem, by warunki zawierały gwiezdne ;) obejścia...
    (gwiazdki ze stos_ownymi objaśnieniami)

    > W sumie to od skarbonki jeszcze nic nie dostałem, poza bezpłatnym inteligo

    Moje wiśniobranie rozpoczęło się od Inteligo -- dającego
    prenumeratę jakiejś gazetki czy konkretne 5 dych... Do
    tej pory mam to konto -- po prawie 20 latach...

    > A np. od żubra

    Żubra źle zapamiętałem... Nawet wtedy nie czułem się komfortowo,
    gdy mi matka otwierała konto w PeKaO na Al. Pierwego maja, gdy
    byłem kilkulatkiem... Mnie (klienta, któremu ktoś zza oceanu
    słał szmal) dobrze potraktowano, ale moją matkę (powierniczkę
    mej ówczesnej fortuny) chyba słabo... Takie wrażenia mi z tych
    lat pozostały... Moim zdaniem matka nie umiała jeść brudnych
    truskawek... Bierzesz zabłoconą, smokczesz, wypluwasz piasek
    a truskawkę (już czyściusieńką) zjadasz bez zgrzytania zębami...

    Później (czyli ~w połowie mych lat, gdy po tamtym koncie
    pozostały jedynie reminiscencje) było jeszcze gorzej...

    > Więc może czas coś i od skarbonki wydębić.
    > Jeśli inteligo nie jest przeszkodą to mógłbyś
    > mnie polecić, będzie stówka i dla Ciebie.

    Zobaczę, co należy uczynić i dam stos_owne namiary -- link czy numer...
    Gdy uznam, że Skarbonka wrzuciła matce stówkę skorelowaną z tymże
    poleceniem -- na wskazane przez Ciebie konto przeleję 5dych pln
    w rozsądnym czasie...

    Ww. rozsądny czas to godzina od ziszczenia późniejszego
    z dwóch warunków:
    - poznania nru Twego konta
    - stwierdzenia skorelowanej wpłaty...
    Na matki konto nie zaglądam codziennie, ale czasami zaglądam...

    Swojej Skarbonki nie mam -- chyba, że wspomniane wyżej Inteligo.

    > Ty się dzieliłeś tym, co dostawałeś za polecenie.
    > A te cwaniaki szukały w necie frajerów, którym mogą konta polecić - a jedyne,
    > co dawały, to wskazówki (tzn. to, co można na każdej stronie promocji samemu
    > przeczytać, jeśli się umie czytać) jak szukać kolejnych frajerów, którym się
    > konto poleci.

    Piramidy nadal nie DOStrzegam... Piramida płaci ,,zyski'' z kapitału
    nowicjuszy... Coś na kształt ZUSu dającego bardzo wysokie oprocentowanie
    depozytów, ;) o czym mówiła Jej Ekscelencja Gertruda Wielka... [wg mnie
    to żadna Ekscelencja -- to Jej Eminencja a ZUS funkcjonuje na prawach
    Kościoła...]

    BTW -- ponoć nadciągnął wypadnięciowy ;) kres...
    Na razie, gdy choćby o dzień spóźnisz się z wpłatą składki,
    wyskakujesz z chorobowego a ponowne wskoczenie jest warunkowane
    wolą ZUSu i Twą postawą -- jeśli wpłacisz/uregulujesz (wliczając
    w to ewentualne odsetki) i ukorzysz się [nakłamiesz -- prawdą
    ZUS pogardza] przed ZUSem, prawem uznaniowym ;) możesz powrócić
    na łono ;) chorobowego ubezpieczenia... W tym samym czasie
    zdrowotne ubezpieczenie obejmuje także tych, którzy nie
    płacą składek...

    > A co to była dokładnie za akcja aliora?

    Dawno było i chyba opierało się o pomyłkę w zapisach -- chyba
    Alior chciał ustawić limit zaqpów na kilkanaście kpln, lecz
    na tym pułapie zawiesił/umieścił limit keszbeku...

    Zamiar:
    13500 -- limit zwrotnych zaqpów z których wracały 3% w keszbeku
    Wy_konanie:
    13500 -- limit zwracanych keszbeków

    Po latach zapewne mylę limity i procenty, ale zasady chyba nie mylę...

    Niektórzy chwalili się tapetowaniem ścian... ;)
    [nie dziwota, że brakło pieniędzy, skoro źli ludzie
    tapetowali nimi domostwa...]

    > Te, co dają wiśnie, zwykle szykują się do BYCIA POŻARTYMI,
    > a nie do pożerania...

    Tak czy siak -- ktoś na stół i ktoś do stołu...

    -=-

    Wężowa Bestia zapytała -- dlaczego niektóre zwierzęta trafiają
    na stół, podczas gdy inne zwierzęta zasiadają do stołu?... Czy
    zamierzała zmienić swój los, czy tylko zżerała ;) ją zwierzęca
    ciekawość?... Tak czy siak -- dociekliwością swą zasłużyła na
    ludzki szacunek, dzięki któremu zasiada do stołu...

    --