  • Data: 2003-01-04 20:40:38
    Temat: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > on tez niech zrozumie czlowieka.
    > postawil sobie POSa, nakleil nalepke VISA..
    > Chyba szlajajac sie po sklepie z karta w kieszeni
    > i wrzucajac do koszyka zakupy, mam prawo oczekiwac, ze za nie
    > bez problemu zaplace KARTĄ ?

    Masz prawo OCZEKIWAC, ale (IMHO) nie masz prawa ŻĄDAĆ! W koncu karta - jak
    na razie - nie jest prawnym srodkiem platniczym :-)
    Oczywiscie, mozesz sprzedawcy narobic gnoju, czyli zlozyc donos do
    stosownego centrum kartowego - i ja pewnie bym tak zrobil.

    > a o kwotach minimalnych to tylko tyle mysle, ze nic nie mysle,

    A ja jednak mysle, ze lepiej (po)myslec. W przypadku kart elektronicznych
    transakcja jest autoryzowana telefonicznie (min. 35 gr, chociaz moze byc
    mniej, szczegolnie poza Warszawa :-) i dodtakowo pobierane jest ok. 3-4 %
    transakcji. Przy marzy na poziomie 10 % jaka Ci wychodzi kwota minimalna,
    zeby cokolwiek zarobic? Albo, zeby nie stracic?

    > Jak mam miec stres, to wole isc do sklepu obok, w ktorym nie ma
    > kwot minimalnych (a akurat taki mam pod domem :-))

    Jezeli jestes takie panisko :-))))

    M.