  • Data: 2003-01-04 21:44:34
    Temat: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Od: "Darek R." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    > Żyj i daj żyć innym.

    Sprzedawcy też to dotyczy. Nakleja byczą nalepkę na drzwi że tu można płacić
    kartą to niech potem łaskawie tą kartę przyjmie, nie? Ja też marnuję swój
    czas chodząc po sklepie i wsadzając towary do koszyka w sytuacji gdy nie
    wiem, że i tak nie mogę za nie zapłacić.

    > Dla sprzedawcy karta to dodatkowa strata.

    Dzisiaj dla sprzedawcy karta to konieczność. Nie będzie akceptował kart -
    straci sporo klientów. Znam wiele osób którzy nie noszą ze sobą większej
    sumy i jak coś kupują to starają się kupić tam gdzie mozna płacić kartą. To
    nie te czasy że szukałeś sklepu żeby coś kupić - teraz to właściciel sklepu
    musi klienta zachecić żeby kupił u niego. Poza tym zupełnie nie rozumiem
    tych durnowatych limitów. Prowizja jest liniowa, niezależnie od kwoty. Co za
    różnica dla sprzedawcy czy kupię 10 razy coś za 5 zł, czy raz za 50
    (zaznaczam że płacę VC, więc kosztów autoryzacji nie ponosi). Argument że na
    płacenie kartą schodzi wiecej czasu też jest bez sensu - na przejechanie
    kartą w POSie, wydrukowanie kwitka i podpisanie go schodzi 10-15 sekund
    (dalej piszę o VC) - płacenie gotówką, cyrki z liczeniem drobnych i
    wydawaniem reszty zajmują dużo więcej czasu.

    > Załóż sklep , będziesz wszystkich karciarzy obsługiwał.

    Żebyś wiedział ze jak będę miał sklep to będę obsługiwał wszystkie
    transakcje kartą. Skąd mam wiedzieć czy facet który kupuje coś za 50 groszy
    jutro nie przyjdzie wydać 500 zł? Średnia transakcja kartą chyba i tak jest
    na tyle wysoka żeby przeboleć kilka niskich.

    --
    Pozdrowienia
    Darek Rzońca