  • Data: 2003-01-04 21:40:57
    Temat: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Masz prawo OCZEKIWAC, ale (IMHO) nie masz prawa ŻĄDAĆ!

    aha. nie moge tez zaplacic 10 PLN pieciogroszowkami,
    bo koszty dostarczenia tego do banku i wplacenia sa za wysokie?

    zapewne tez mi poradzisz nie chodzic po jeden kefirek, bo moga mi odmowic
    obslugi, bo 30 sec. pracy kasjerki nie jest warte tyle, ile na tym kefirku
    zarobia?

    naprawde nie chce i nie bede o tym wszystkim myslec.
    Mysle nogami chodzac do sklepow w ktorych nikt mi nie _stwarza_
    _sztucznych_ problemow.

    Jesli ktos nie chce _raz_ na mnie stracic 30 gr. to ja nie chce
    u niego _stracic_ w postaci marzy przez nastepne lata _tysiecy_ zlotych.
    w Moim Ulubionym Sklepie Spozywczym+ (tm) przepuszczam karta miesiacznie
    ponad 1000 PLN. Mysle, ze marza z tego nie jest mala.
    i choc mam do niego 500m maszeruje do niego, a nie do
    tego, co mam do niego 100m, ale za to z klopotami z karta...

    pozdrawiam

    romekk