  • Data: 2003-01-04 21:47:51
    Temat: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żyj i daj żyć innym.
    > Dla sprzedawcy karta to dodatkowa strata.

    1. jesli karta to strata, to nie ma obowiazku wprowadzania takiej
    formy platnosci, ale jak juz jest, to powinna byc!
    Nie mam _nigdy_ zalu do kioskarza, ze tam place gotowka.
    Nie mam zalu kiedy w sklepie nie ma wogule kart.
    Mam wielki zal, jesli ktos sie oblepi nalepkami a potem wydziwia.
    Mam wielki zal jesli ktos mi kaze liczyc wartosc moich zakupow,
    bo od liczenia jest w sklepie kasa fiskalna.

    2. niech zyja i dadza mi pozyc. stracilem X czasu wybierajac sobie
    towary, posiadajac _wlasciwe dla tego sklepu_ srodki platnicze,
    a przy kasie dowiaduje sie, ze nie stac mnie???
    a moze jak dorzuce do zakupow cos jeszcze to nagle bedzie mnie stac?
    sorry nie licze w trakcie cen - mam to niebywale szczescie ;-)
    ze mnie stac i jedyne moje zmartwienie w sklepie, to zeby wypelnic
    koszyk tym _co_ mi jest potrzebne.

    3. jesli karta to strata, to nikt by jej nie mial!
    zadowolony klient przychodzacy czesto to czysty zysk.
    Nawet jesli okupiony _inwestycja_ w postaci przyjecia platnosci
    karta za zakupy warte 80 gr. To bardzo mala inwestycja!

    pozdrawiam

    romekk