  • Data: 2003-01-04 21:54:19
    Temat: Re: Re: Odmowa przyjecia karty - jak postraszyc sprzedawce?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, Jan 04, 2003 at 09:40:57PM +0000, Roman Kubik wrote:

    >aha. nie moge tez zaplacic 10 PLN pieciogroszowkami,
    >bo koszty dostarczenia tego do banku i wplacenia sa za wysokie?

    Swoja droga musze sprobowac kupic cos w takiej 'walucie' ;-)

    >zapewne tez mi poradzisz nie chodzic po jeden kefirek, bo moga mi odmowic
    >obslugi, bo 30 sec. pracy kasjerki nie jest warte tyle, ile na tym kefirku
    >zarobia?

    Maciek nie twierdzil ze nie wolno, ale ze to jego uwaga. Uwaga sluszna
    - nie mozesz __kazac__ sklepowi aby akceptowal Twoje karty, chocby z
    tego powodu ze sklep moze Cie uznac za niewiarygodnego i odmowic
    przyjecia platnosci karta (swoja droga na takie dictum by mi szczeka
    opadla, a na limit to tylko sie wpieniam).

    >naprawde nie chce i nie bede o tym wszystkim myslec.
    >Mysle nogami chodzac do sklepow w ktorych nikt mi nie _stwarza_
    >_sztucznych_ problemow.

    I dobrze ;-)

    >Jesli ktos nie chce _raz_ na mnie stracic 30 gr. to ja nie chce
    >u niego _stracic_ w postaci marzy przez nastepne lata _tysiecy_ zlotych.
    >w Moim Ulubionym Sklepie Spozywczym+ (tm) przepuszczam karta miesiacznie
    >ponad 1000 PLN. Mysle, ze marza z tego nie jest mala.
    >i choc mam do niego 500m maszeruje do niego, a nie do
    >tego, co mam do niego 100m, ale za to z klopotami z karta...

    Wszyscy broniacy limitow powoluja sie na te straszne 30gr jakie
    "traci" sklep na autoryzacji (ew.). Nikt naprawde nie liczy jednak
    kosztow transportu gotowki, ubezpieczenia, wplaty etc.

    --

    --w