  • Data: 2023-05-16 10:13:29
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 May 2023 08:06:01 +0200, a wrote:

    > z lutego.
    > To 4. okres, więc już nie spadną.

    Czyli skoncza sie w lutym 2024 ? i ostatni rok bedzie z lutego 23 czy
    z lutego 24?

    > Mylisz pojęcia. Mówimy o obligacjach skarbowych.

    Tylko? bo Arek napisał "W 2019 bez problemu były
    dostępne lokaty wyżej oprocentowane niż obligacje SP."

    > Skarb państwa jest
    > gwarantuje. Polska musiałaby zbankrutować, aby nie zostały spłacone.

    Oj naiwny, naiwny.
    Już zapomniales, ze moze przyjsc Tusk, i w drodze ustawy zamienic
    obligacje SP na cos innego, albo np wstrzymac wyplaty na 10 lat ..

    A Polska zbankrutowała za Gierka i za Jaruzelskiego.
    PiS obecnie naśladuje Jaruzelskiego :-(

    J.