  • Data: 2023-05-16 09:55:56
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 16 maja 2023 o 09:34:38 UTC+2 cef napisał(a):

    > Ryzyko zawsze jest. Tutaj (tzn w przypadku polskiego Państwa)
    > bardziej obawiałbym się wprowadzenia
    > dodatkowej opłaty manipulacyjnej, która czyniła by je
    > mniej opłacalnymi, ale to dopiero w momencie wykupu.
    > Albo bez opłaty tylko prolongata na inne obligacje skarbowe,
    > czyli realizacja zysku na świętego nigdy.

    Na większą skalę zrobił to Jaruzelski.
    Pamięci genetycznej brak, do tego i tak by utonęła w zwałach tłuszczu z tłustych lat,
    czas na powtórkę niestety.

    Hmm, a na tą opłatę manipulacyjną jest gdzieś furtka w umowie, czy tylko totalnie na
    chama nocne głosowanie i kupowanie głosów do odrzucenia veta Senatu?
    Bo nawet na takie coś, że dostaniesz odsetki, jeśli zrolujesz kapitał, to mało kto
    się nabierze (choć na pewno będą tacy, najpierw haha jacy oni cfani, a potem będą
    płakać).