  • Data: 2023-05-19 09:38:23
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-19 o 08:07, a pisze:

    > Oczywiście masz prawo nie czytać umów lub uznawać, iż żadna umowa nie
    > zostanie dotrzymana. Ja - z założenia - zakładam, że jednak umowa wiąże
    > obie strony.

    Ja przecież nie kwestionuję Twojego prawa do czytania czy zawierania umów
    i uznawania zasad zapisanych. Nie twierdzę też, że na pewno jest to
    inwestycja trefna
    czy nieopłacalna (sam miałem, bo wyglądała sensowniej niż akcje ale
    musiałem wykupić)
    Zwracam tylko uwagę, że nie jest taką 100% pewną, że tylko bankructwo
    Państwa by sprawiło, że zysk przepadnie (albo i kapitał).