  • Data: 2023-05-16 09:32:53
    Temat: Re: Obligacje skarbowe i oprocentowanie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-16 o 08:06, a pisze:

    > z lutego.
    > To 4. okres, więc już nie spadną.

    > Mylisz pojęcia. Mówimy o obligacjach skarbowych. Skarb państwa jest
    > gwarantuje. Polska musiałaby zbankrutować, aby nie zostały spłacone.

    Ryzyko zawsze jest. Tutaj (tzn w przypadku polskiego Państwa)
    bardziej obawiałbym się wprowadzenia
    dodatkowej opłaty manipulacyjnej, która czyniła by je
    mniej opłacalnymi, ale to dopiero w momencie wykupu.
    Albo bez opłaty tylko prolongata na inne obligacje skarbowe,
    czyli realizacja zysku na świętego nigdy.