  • Data: 2002-05-21 15:26:36
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako posiadacz Eurokonta WWW od 2000 roku, a kont w mBanku - od roku,
    > mam do powiedzienia dokladnie to samo. Interfejs mBanku jest bardzo
    > nieintuicyjny (aby obejrzec ruchy na rachunkach w Pekao wystarczy jedno
    > klikniecie po zalogowaniu), wolny (porownywane na 4 roznego rodzaju
    laczach
    > internetowych) i nieprzewidywalny (nigdy nie wiadomo czy dana strona juz
    > sie zaladowala czy wskoczy z opoznieniem). Nie jest user-friendly, ani
    > print-friendly... W Pekao przez Internet mozna zrobic niemal wszystko
> [...]

    Konta w mBanku wprawdzie nie mam, ale chcialem kiedys zalozyc
    Eurokonto www, napisalem zatem maila (dokladnie z 7 pytaniami)
    kilka miesiecy temu i do dzis nie dostalem odpowiedzi. Skoro zatem
    tak ma wygladac moja korespondencja z bankiem, to wole sie w to
    nie pchac. Lubie trzymać pieniądze tam, gdzie nie jestem "zlewany".

    Sebastian.