  • Data: 2002-05-21 16:27:01
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: "Janusz Kulik" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chyba się nie zrozumieliśmy... ja porównałem wygodę interfejsu użytkownika.
    > Wydaje się, ze bank w 100% wirtualny, a taki jest mBank, powinien tutaj bić
    na
    > głowę takiego molocha jak Pekao Sa. A jest odwrotnie. Ja mogę iść do
    oddziału
    > banku i zrobić wszystko ręcznie. Ale skoro mBank nie ma oddziałów to
    powinien
    > udostepniać wiekszą funkcjonalnośc na stronach WWW. Aby np. szary
    użytkownik
    > mógł zapłacić tyaki rachunek za telefon albo podatek fiskusowi. No chyba w
> [...]

    Niezupelnie :-)
    Napisales:
    "Właśnie dzisiaj na stronach Telepekao24 pojawiły się nowe formularze
    przelewów do urzędu skarbowego, obok już istniejących przelewów do ZUS, czy
    polecenia zapłaty W mBanku szukać i oczekiwać tego można nadaremno... niby
    bank internetowy a pewnych rzeczy przez internet nie da się zrobić."

    Z tego wynika, ze brakuje ci wlasnie w mBanku polecenia zaplaty, ze w
    internetowym banku takie rzeczy to podstawa itd. Ja to tak zrozumialem, byc
    moze dlatego, ze w jednym miejscu nie ma kropki :-)
    Zreszta nie podoba ci sie wyglad stron mbankwych? Wlasnie to sa cechy,
    ktorymi sie kierowales? Dziwne. Poza tym do zusu i skarobowego mozna w mBanku
    robic.

    W ofercie mBanku raczej nie doczekamy sie tego wszystkiego, co masz np. w
    Pekao. M.in. dlatego, ze nie ma odzialow. Tlumaczenie, ze nie ma odzialow,
    wiec powinno byc na www tez jest troche dziwne.

    :-)
    Janusz