  • Data: 2002-05-21 17:21:51
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z pewną konsternacją musze stwierdzić, że mBank jako bank internetowy
    wypada
    > duzo gorzej niż Telepekao24. Nie chodzi mi tutaj o oprocentowanie i
    opłaty.

    Nie wiem dlaczego nie chodzi ci akurat o jeden z wazniejszych elementow
    oferty mBanku, ale co tam...
    Dlaczego nie porownales oferty do Inteligo?? Ktore nie zaprzeczysz chyba
    jest baaardzo OK i ladne i w ogole?
    Tyle ze zbacz Inteligo pobiera oplaty....
    Pekao SA tez i to nie male. Policz sobie 6 zl + za kazdy przelew + za karty
    i tak dalej.... Troche drogo.... To ja wole Fortisa i jego pl@nete...

    Twoj tekst mozna potraktowac na zasadzie - wole witryny internetowe wykonane
    we flashu- one sa ladniejsze...
    A ze dluzej sie laduja, drozej kosztuja, maja 0 tresci - a co tam - jesli
    taka ma byc nagana dla mBanku ;))))
    He, he.

    A ze system mBanku taki sobie jest??? No neistety zakupili sobie Altamire i
    sie bawia z tym co jest.

    Na cale szczescie masz mozliwosc - mzesz zupelnie sie wycofac do Pekao SA -
    w koncu placisz za te ich marmury czy super ekstra rozwiazania graficzne itp
    strony transakcyjnej ;)