  • Data: 2002-05-21 15:24:28
    Temat: Re: Nagana dla mBanku!
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski) szukaj wiadomości tego autora

    k...@p...onet.pl (Kamil Jo?ca) wrote in
    <X...@1...110.120.9>:

    >A w mBanku nie masz nic takiego - ale nie masz tez oplat. Glupie pytanie
    >jakiego rodzaju korespondencje chhcialbys z mBankiem teraz, przy tej
    >ofercie prowadzic ?

    Ile razy ja i przedmowca mamy powtarzac, ze porownujemy ___interfejsy___ !!!
    Brak oplat w mBanku i oprocentowanie to jedyne co przemawia na jego korzysc.

    Masz racje - poczta wewnetrzna przy ubogiej ofercie mBanku jest byc moze zbedna.
    Chociaz dobrze jest miec oficjalne narzedzie korespondencji z bankiem (w Pekao
    korespondencja potwierdzona tokenem ma waznosc podpisu skladanego wlasnorecznie)
    zamiast polegac wylacznie na rozmowach z teleoperatorami.

    Pozdrawiam,
    Wojtek