    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 31 Jul 2020 10:26:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Na jaki adres banki wysyłają dodatkowe KK?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 31 lipca 2020 10:23:28 UTC+2 użytkownik cef napisał:

    > Z kartami KK niewielkie, ale z systemami bankowymi mam takie, że nawet
    > zmiany dokonane w systemie przez pracownika podczas wizyty w oddziale
    > nie działają i karty przychodzą gdzie chcą.
    > A niektóre niedokonane zmiany nawet mi odpowiadają :-)

    O, jakie?

    Bo jak np. sprzedasz stare mieszkanie, to może być kłopot.
    A że w bankach zdarzają się historie rodem z opowieści o duchach to wiadomo - pan w
    śp. db, jak zamawiałem moją pierwszą KK, opowiadał, że kiedyś miał taki przypadek, że
    wysyłali główną KK dla "Pana" oraz dodatkową dla "Pani" - pod ten sam adres - i do
    "Pana" doszła bez pudła, ale te dla "Pani" zginęły 3 razy i pomogła dopiero opcja
    odbioru karty w oddziale.

    Zaś z citkiem wyszło zgodnie z przewidywaniami - wniosek odrzucili bo im się adres
    zamieszkania nie zgadzał (w sumie to nie wiadomo, po jaką cholerę, każdy klient ma u
    nich aż 3 adresy: zameldowania, zamieszkania i korespondencyjny).

    Ciekawe swoją drogą, czy w jakikolwiek sposób sprawdzają autentyczność danych, gdy
    użytkownik karty dodatkowej "wyklikanej w ST" nie ma u nich żadnej kartoteki?
    Może dzwonią i pytają, czy użytkownik rzeczywiście chce taką kartę?
    Kupy się to jednak nie trzyma, bo do użytkownika mającego u nich kartotekę nie
    dzwonią...
    W sumie to można by sobie zamówić KK dodatkową na zupełnie zmyślone dane, jedyny ew.
    koszt to druga karta SIM, bo mogą sprawdzać, czy numer telefonu się nie powtarza.
    Chyba że mają dostęp do bazy PESEL...
    Taka zmyślona karta mogła by być dobra np. do zakupów w internecie. Kiedyś próbowałem
    sobie właśnie w tym celu zamówić dodatkową dla siebie - ale nie dali łobuzy ;>

    A na infolince dowiedziałem się, że dodatkowa KK musi być wysłana na adres
    korespondencyjny właściciela karty głównej.
    W sumie to mógłbym sobie na tydzień w citku adres korespondencyjny zmienić ;)
    Ale wolę z takimi zabawami uważać, bo pewnie potem szukałbym tej karty jak wiatru w
    polu...