eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 13:20:47
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "minik" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Numery do centrum zastrzegania kart:
    22 / 52 11 222
    22 / 52 11 221
    Ja osobiscie wole numery platne, gdyz jest mozliwosc dodzwonienia sie z
    komorki. Zwazajac, ze jest wiecej komorek niz tel. stacjonarnych, lepszym
    rozwiazaniem jest podanie numeru nie zaczynajacego sie od 0800. Infolinie
    masz an 0801 wiec nie ma sie do czego doczepic. Takie jest moje zdanie na
    ten temat.

    minik

    > Chcialem uzyskac pewna infomacje zwiazana z moja karta w Millennium.
    > No to dzwonie na numer podany na moim Amexie. Tam prosi o podanie
    > numer konta.
    > I tyle. Za nic nie da sie polaczyc z operatorem. Po podaniu numeru
    > konta z reszta tez nie ("numer jes bledny"), pewnie dlatego, ze nie
    > mam aktywnego callcenter. Tylko ciekawe co by bylo gdybym chcial
    > zastrzec karte i nie mial aktywnego callcenter albo nie pamietal nr
    > konta a zapamietal numer telefonu z karty ?
    > Inteligentne rozwiazanie :-). Jak juz nie chca zeby klienci nie
    > placacy za telemillennium nie dzwonili na 0800 to niech przynajmniej
    > na karcie podadza takze uniwersaly, platny numer (podany numer
    > waszawski prowadzi w to samo miejsce co 0800).
    > Zanim znalazlem nr ulgowego (0801) telefonu dla wszystkich chwila
    > minela, z reszta wiedzialem, ze nalezy szukac na www.big.pl ,
    > wiekszosc klientow szukalaby jakies strony z millennium w adresie (lub
    > jakas mutacja z inna iloscia "l" lub "n" :-) ) a takiej brak.
    > Fajne rozwiazanie :-/


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1