eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 14:05:58
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:en0epuc7o73r6ekpq3gf9c600jeo9eh1mh@4ax.com...
    > On Sun, 29 Sep 2002 15:31:44 +0200, "Jarosław Popiel"

    > Hmm, jak sie polaczyc pod tym numerem z operatorem ?
    > Mnie prosi o nr konta, jak nie zrobie nic albo wpisze bledny numer to
    > po kilku probach - przepraszamy , musimy przerwac polaczenie.
    > Przed chwila sprawdzalem.
    >
    Dziwne, tez teraz dzwonilem - i chyba zrobili tak jak na 0800 - pop**** ich.
    Ale kiedys dzwonilem na jakis nr i zglosil sie odrazu operator. Spruboje
    poszukac.

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1