eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 13:38:38
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> wrote in message
    news:an6vav$f4i$1@news.gazeta.pl...
    > Jesli zadzwonisz pod numer umieszczony na karcie (+48(22)521 12 21)
    > polaczysz sie z operatorem
    >
    > I mysle ze lepszy jest ten numer gdyz mozna go wpisac do twlwfonu a nie
    > szukac budki zeby zadzwonic na 0800.
    >
    > Burza w szkalnce wody Wojtku ;D

    Mam wrażenie, że obaj z minikiem nie przeczytaliście listu Wojtka - zróbcie
    to jeszcze raz :-)
    Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
    większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
    samo, prawda?

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1