eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 17:50:09
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:an7dhr$pa4$1@news.onet.pl...

    > Na VC mam numer 22 / 548 9990 pod nim info o 22 / 52 11 222.

    Na AmExie jest 22/5211221 i drugi 0800.. wiec tyko pod call center sie mozna
    dodzwoni, a przy nieaktywnej MilleLini nic nie da sie zalatwic. :(

    > Na karcie "Informatora o sposobach zastrzegania kart VISA Millennium" mam
    22
    > / 52 11 222
    >
    W Informatorze AmExa taz jest taki podany - ale tez powinni go podac na
    karcie :-/

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1