eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium, KK i callcenter › Re: Millennium, KK i callcenter
  • Data: 2002-09-29 14:03:15
    Temat: Re: Millennium, KK i callcenter
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:an701d$rsg$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Mam wrażenie, że obaj z minikiem nie przeczytaliście listu Wojtka -
    zróbcie
    > to jeszcze raz :-)
    > Czym nadzwyczajnym jest podawanie numeru 080x i zwykłego??? Robi tak
    > większość banków. Zastrzeganie kart w Millennium a call center to nie to
    > samo, prawda?
    >
    Ja mam na karcie zwykly nr ...

    --
    JaKi



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1