    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Milek cos kombinuje ...
    Date: Thu, 9 Mar 2023 19:31:45 +0100

    > milek mnie swoją drogą ostatnio wkurzył, bo jakiś debil sobie "zaprogramował
    feature" - chyba dla mojego
    > typu konta SMSy kosztują (pytanie, od kiedy) 15gr, więc jak robisz przelew, to się
    pojawia
    > "opłata 15gr jeśli wyślemy SMSa" - ale pojawia się też, gdy robisz przelew do
    zdefiniowanego
    > użytkownika ZAUFANEGO - i nie pozwala wyczyścić konta, choć oczywiście żadnego SMSa
    nie ma.
    > Ciekawe, co odpowiedzą na reklamację - "normalnie" oczywiście słodkie pierdzenie o
> [...]
    jedyny bank z płatnym blikiem...

    Miałem w Milku konto prestige (zwykłe) przeniesione jeszcze z EuroBanku
    do tego vise elektron rozliczana wg kursu visa+1% prowizji
    i bankomaty free. Do kompletu KK Golda.
    Jakiś czas temu zadzwoniła poniekąd miła pani ze jest moim "opiekunem"
    i zaczeła jęczeć że mam stare konto i proponuje mi nowe prestige world
    no i nic na tym nie strace. Zgodziłem się bo wkurzała mnie troche ta
    visa elektron która >50zeta żadała PIN i nie szło tego zmienić na 100
    - w koncu dodałem ją do google pay i problem zniknął ;)
    Ale do rzeczy - Debetówke mi wymieniono na prestige world, Golda na
    Platyne, i zwolniono z warunków ew. opłaty za konto na rok

    Co straciłem ? - no cóz, miałem przelewy natychmiastowe po 1 zeta
    a teraz za 5 .... No łobuziara niestety, o tym mnie wspomniała
    a mnie się nie chciało wgryzać w TOIP