  • Data: 2023-03-13 15:47:36
    Temat: Re: Milek cos kombinuje ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Mar 2023 12:57:04 -0800 (PST), Mac Ka wrote:

    > Może przeliczyli jak malo osob korzysta z ich kart poza PL.

    No ba - za taką prowizję to sam przestałem :-)

    Tylko mnie ciekawi, czy to była chęc zarobku, czy jakies rzeczywiste
    koszta, bo tak w zasadzie wszyscy windowali prowizję,
    jednoczesnie oferując karty wielowalutowe.

    > Korzystam od kilku m-cy przy wszystkich zagranicznych subskrypcjach. W sumie
    ponizej 1 tys PLN miesiącznie i żadnej prowizji nie ma. Kurs zawsze wg przelicznika
    Mastercard.

    Ale przeciez to dopiero od 15 marca ma byc.

    > Na wakacje ludzie beda wlaczac pakiety tygodniowe wiec bank dostanie prowizje, a do
    tego zwiekszone wplywy z intercharge, no i moze czesc skorzysta z kredytu w karcie
    lub koncie.

    J.