  • Data: 2023-03-09 19:08:52
    Temat: Re: Milek cos kombinuje ...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 9 marca 2023 o 16:50:22 UTC+1 Mac Ka napisał(a):

    > U mnie na karcie kredytowej od kilki m-cy jest darmowy pakiet walutowy do 1000
    PLN/m-c. Transakcje są przeliczane po kurcie Mastercard, po przekroczeniu limitu
    doliczana jest prowizja banku w wysokości 2%. Można wykupić sobie możliwość wymiany
    bez prowizji powyżej tego limitu za 9,9 PLN tygodniowo. Pakiet o ile dobrze pamiętam
    można w każdej chwili włączyć i wyłączyć, np na urlop.

    Tylko kredytówka?
    OIDP dla debetówek też się chwalili, choć trudno było się połapać, czy to właśnie 1k
    na miesiąc czy też
    płatności poniżej 1k są bezprowizyjne...

    > Niestety przy wyjeździe poza PL i wypłacie z bankomatu zwykle masz wybór skorzystać
    z DCC lub zapłacić prowizję za wypłatę. Jedno i drugie do bani. Mam nadzieje, że taki
    styl działania nie będzie stosowany przy transakcjach bezgotówkowych.

    To trzeba poszukać innego bankomatu.
    A na DCC trzeba uważać zawsze.
    A z visą też to grozi, czy to tylko wynalazek MC?