    From: "Danio" <n...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Likwidacja konta Pekao SA
    Date: Mon, 20 Oct 2003 15:06:37 +0200

    "Jacek23" <j...@p...pl> wrote in message
    news:bn0cja$suh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jednak poinformowano mnie ze konto bedzie jeszcze dzialalo miesiac lub
    > 2.....jak to jest w koncu, moze ktos zamykal konto VIP w peko sa i wie cos
    > na ten temat z praktyki?
    > Jeszcze mi powiedziano ze powinno zostac na koncie ok 50 zl....taka
    kwota???

    Zamykalem. Trwa to tak dlugo, jak sie chce Twojej Pani Konsultantce, ktora
    powiadamia albo i nie odpowiednie dzialy. Ja zamknalem gdzies na poczatku
    marca a do tej pory nie dostalem zaswiadczenia o zamknieciu rachunku,
    jedynie zaswiadczenie o przyjeciu dyspozycji zamkniecia konta.
    A marketingowe smieci przychodza caly czas.
    Natomiast kwota? Ile bys nie zostawil to tak beda kuglowac, zeby Ci nic nie
    zostalo. Pojawi sie przelewanie z pustego w prozne, przeksiegowania
    wewnetrzne itp. itd. Zostaw im najmniej jak mozesz odzalowac i zapomnij o
    tym. To tak jakbys dal zebrakowi na ulicy ;-)

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek
    Z zamknietym kontem w Pekao SA ;-)