  • Data: 2003-10-20 16:18:48
    Temat: Odp: Likwidacja konta Pekao SA
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No a jak im zostawie 5 zl a oni potem mi przysla cos tam ze niby jakies
    prowizje sa jeszcze bo konto czynne czy cos to co wtedy?
    Bedzie debet na nie istniejacym koncie?
    czy w monencie trezygnacji z data powiedzmy jutrzejsza koncza sie moje
    zobawiazania wobec tego banku czy istnieje jakis okres w ktorym jeszcze moga
    mi cos naliczyc?
    Nie bralem zadnych pozyczek itp, poprosatu pieniadze sobie lezaly.
    Jacek.

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290