  • Data: 2003-10-20 10:12:37
    Temat: Odp: Likwidacja konta Pekao SA
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzwonilem do banku i umowilem sie na jutro.
    Jednak jak tu pisano:" podpisuje rezygnacje z konta i konto zamkniete i spie
    spokojnie".
    Jednak poinformowano mnie ze konto bedzie jeszcze dzialalo miesiac lub
    2.....jak to jest w koncu, moze ktos zamykal konto VIP w peko sa i wie cos
    na ten temat z praktyki?
    Jeszcze mi powiedziano ze powinno zostac na koncie ok 50 zl....taka kwota???

    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    j...@p...pl