  • Data: 2011-03-09 08:03:18
    Temat: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nazgul" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d772dc7$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

    > to oczywista oczywistość
    > ale co nierząd zamierza?

    "... nie należy się dziwić, iż próby naprawy tego systemu spotykają się ze
    zrozumiałym oporem "tych, którzy są beneficjentami tego systemu". "Nie mówię
    tu nic dwuznacznego. Rozumiem, dlaczego instytucje finansowe bronią tego
    systemu, bo jest on dla nich bardzo efektywny i dlatego świadomie podjęliśmy
    ten trud, wiedząc, jak bardzo będą te instytucje mobilizować się przeciwko
    tym zmianom" ..."

    troche zmniejszyć moc odkurzacza