  • Data: 2011-03-09 09:01:48
    Temat: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "totus"

    > Poza tym przykład jest zły, to kompletnie nie o to chodzi; może Ci
    > objaśnię na innym.
    >
    > Mam swoją kasę i kupuję akcje.
    > Drożeją przez rok, dwa.
    > Chciałbym je sprzedać ale mam ich dużo i jest problem z płynnoscią.
    > Mój syn dostaje w zarządzanie kasę, prowizje ma od obrotu i żadnych
    > restrykcji jak kasę straci.
    > On juz zarobił na prowizji.
    > Więc kupuje ode mnie te akcje i teraz ja też jestem zarobiony.
    > Nie bardzo nas obchodzi co się z nimi stanie dalej, bo ani na tym nie
> [...]

    W tym przykładzie dostarczana jest płynność. Dalej nie widzę jak z jednego
    konta przechodzą pieniądze na drugie. Mówię poważnie. To jest mój realny
    problem. Kolo jest winien 20 kawałków. Jak ma mi je przekazać przez giełdę.
    Jak znasz patent to podaj i nie opowiadaj historii z gazet. Tam to wszystko
    jest zrozumiałe tylko jak się pytam o szczegóły to każdy gębę rozdziawia.
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to wystawić zlecenie kupna poniżej rynku.
    Druga strona kupuje akcje po cenie rynkowej i sprzedaje mi te akcje po cenie
    poniżej rynku ja je potem sprzedaje po cenie rynkowej. Na razie koncept jest
    dobry i wszystko gra. Tyle, ze sprzedający nie może sobie wybrać kupca z
    końca kolejki i najważniejsze całą transakcje widać. Więc tak się tego nie
    robi. Skippy jak OFE pompują pieniądze emerytów do spółek matek? Podobne
    gadanie jest gdy się mówi, że na skutek stałego kursu dolara ustawionego
    przez Balcerowicza zagranica ciągnęła z nas dulary. Tylko wszystkie dane o
    rezerwach i transferach dewizowych wskazują, że dulary płynęły do Polski.
    Podobnie Unia tez nas doi tyle, że wszystko jest fałszowane i tego nie widać
    w publikowanych danych. Fałszowane są dane Unii i Polski co jest zrozumiałe
    bo złodzieje są w zmowie. bardzo by mi zależało na technologi przekazywania
    pieniędzy z jednego konta na inne. Skippy dasz radę.