  • Data: 2011-03-09 08:27:12
    Temat: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus"

    > Skippy opowiedz jak przelać pieniądze z jednego konta maklerskiego na
    > drugie. Nie umiem tego zrobić. Czarek Jędrzejczyk jest mi winien 20 000,-
    > ma konto w ING ja mam konto w Bossie. Jak to zrobić przy pomocy akcji
    > KGHM?
    > Powiedzmy na dzisiejszej sesji. Jak to się robi?

    Poza tym przykład jest zły, to kompletnie nie o to chodzi; może Ci objaśnię
    na innym.

    Mam swoją kasę i kupuję akcje.
    Drożeją przez rok, dwa.
    Chciałbym je sprzedać ale mam ich dużo i jest problem z płynnoscią.
    Mój syn dostaje w zarządzanie kasę, prowizje ma od obrotu i żadnych
    restrykcji jak kasę straci.
    On juz zarobił na prowizji.
    Więc kupuje ode mnie te akcje i teraz ja też jestem zarobiony.
    Nie bardzo nas obchodzi co się z nimi stanie dalej, bo ani na tym nie
    stracimy ani nie zyskamy.
    I niezależnie od tego on dostanie next kasiore na inwestowanie.