  • Data: 2011-03-09 08:19:48
    Temat: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:il7csa$g3q$1@inews.gazeta.pl...

    > Skippy opowiedz jak przelać pieniądze z jednego konta maklerskiego na
    > drugie. Nie umiem tego zrobić. Czarek Jędrzejczyk jest mi winien 20 000,-
    > ma konto w ING ja mam konto w Bossie. Jak to zrobić przy pomocy akcji
    > KGHM?
    > Powiedzmy na dzisiejszej sesji. Jak to się robi?

    to proste
    jeden ma prawdziwe pieniądze, drugi akcje czyli pieniądze teoretyczne
    po transakcji role się zamieniają, to jest ten kluczowy moment:)

    szczególnie jak ten który ma pieniądze może dokonać dowolnego wyboru
    papierów do zakupu i nie ponosi żadnych strat finansowych nawet jak papiery
    później stanieją

    ja, mając gorące papiery szukałbym takich ale nie mam najmniejszego zamiaru
    tego rozwijać bo jest IMO wystarczająco zrozumiałe