    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kto JDG rozłoży na raty?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 3 Sep 2021 16:18:28 +0200

    On Fri, 3 Sep 2021 15:12:56 +0200, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    promo KK w citi, citek swoim zwyczajem przyznał im maxymalne możliwe limity, ludzie
    dostali małpiego rozumu i wszystko rozpuścili, a teraz spłacają tylko minimalną.

    > Przy aktualnym oprocentowaniu (wydaje mi się, (ale nie sprawdzałem) że
    > na KK z City teraz mam chyba około 2%) i inflacji to może należący do
    > marginesu spłacającego w GP nie zachowują się zbyt racjonalnie.
    > Też należę, ale właśnie się zacząłem zastanawiać czy to ma sens.

    A to zalezy - co bedziesz z pieniedzmi robil?

    Jak masz jakies sensowne zakupy do zrobienia, to owszem - zrobic,
    jutro bedzie drozej. A splacisz w ciagu roku ... albo i nie.

    No chyba, ze jutro bedzie jednak taniej :-)

    Ty jeszcze masz firme, to gotowka moze sie przydac,
    mnie az tak bardzo niepotrzebna - a co potrzebowalem, to kupowalem na
    biezaco. Akcje kupic? Waluty? Zloto?
    Remont mieszkania zrobic?

    A banki ... wlasnie usilnie usiluja zmienic umowy i wcisnac 7.2% na
    karte. Wiec sprawdz, czy Citi Ci nie wcisnelo :-)

    J.