  • Data: 2021-09-03 19:34:10
    Temat: Re: Kto JDG rozłoży na raty?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A z drugiej strony co byś chciał zrobić z tą kasą, jaką z kredytówki wyciągniesz,
    dochodząc pod korek limitu powiedzmy przez 6 miesięcy niespłacania (bo jeszcze
    sytuacja nie jest tak zła, aby konieczne było specjalne wydawanie pieniędzy, jak np.
    w Niemczech lat 30 XXw.) normalnych wydatków?
    > Trzymać na koncie 0%, w najlepszym wypadku 1,5% w aion? Skoro i tak kosztuje to 2%?

    Nakupić rzeczy, które być może się przydadzą, zanim te podrożeją.
    Zrobić remont podnoszący wartość mieszkania.

    > PS.: Planowałem wpaść do Ciebie do Gdańska po autograf na książce - znalazłem
    egzemplarz w firmie - ale krucho z czasem było.

    Gdzieś jeszcze mam kilka egzemplarzy autorskich. Jak wydawnictwo Mikom
    zostało wchłonięte przez PWN to ci na siłę wcisnęli nam kilka książek z
    wydania (chyba wliczając to jako część honorarium).

    > Cóż, może następnym razem

    Zapraszam.
    Jakbyś miał być w Gdańsku odezwij się na priv to się spotkamy.

    > - przy okazji się w końcu dowiem, wewnątrz której z gdańskich pętli tramwajowych
    mieszkasz - tej w Nowym Porcie (zwiedzałem w to lato) czy w Brzeźnie?

    Skąd takie informacje?
    Od czasu, gdy to była prawda przeprowadzałem się 5 razy.
    P.G.