    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto w walucie a bezpieczeństwo na wypadek inflacji
    Date: Sun, 1 May 2022 11:30:30 +0200
    <t46rma$1170$1@gioia.aioe.org> <t4831n$ab2$1@gioia.aioe.org>
    <t49dbm$jpk$2@gioia.aioe.org>
    <1...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <0...@g...com>
    <m...@p...waw.pl>
    <e...@g...com>
    <t4fu32$1r91$1@gioia.aioe.org>
    <4s5mf9civten.123x7m8prwxx9$.dlg@40tude.net>
    <t4gc6m$1v2j$1@gioia.aioe.org>

    W dniu 29 kwi 2022 o 11:45, Szymon pisze:

    > Sprawdź, czy aby na pewno w dniu wybuchu wojny
    > $ osiągnął szczyt, czy jednak kilka dni później.

    Jeśli jest błąd -- proszę o korektę. Źródłem jest tutaj:
    https://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/nbp/USD

    21 lutego 3.9769
    22 lutego 4.0120 uznanie republik
    23 lutego 3.9937
    24 lutego 4.1281 początek wojny
    07 marca 4.5722 szczyt
    07 marca 4.1688 dołek (~upadek kijowskiej ofensywy)
    28 kwietnia 4.4613 kolejny szczyt

    Pomiędzy 24 lutego (4.1281) i 07 marca (4.1688)
    jest raczej mała różnica zważywszy na spread.
    Raczej można stracić...

    Rosjanie zarzucają kilotonami materiałów wybuchowych i idą krok po kroku
    do ich przodu, co wyraźnie widać na mapach, ale ponoć Ukraińcy odbijają
    strategiczne punkty i rozumnie atakują rosyjskie cele...
    https://liveuamap.com
    https://twitter.com/DefenceHQ/status/152034516993308
    2624/photo/1

    Długofalowo [małoczęstotliwościowo?] też trudna sprawa, albowiem
    23 października 2000 r. (4.7116) był szczyt [nie G8 czy G20, ale $5?]

    Wydrukują -- to one, nie on czy ona...
    Najpierw trzeba wygrać światową wojnę, lub nawet dwie -- później można
    uruchomić (czy rozwinąć) międzynarodowy przemysł poligraficzny...

    > I mam się tym przejmować?

    Polska drukuje złotówki. MBelka nawet zachęca do tej poligrafii...

    -=-

    Wojny (przeciw CoViD czy Putinowi) skutkują podobnie:
    - gawiedź (czyli my) płaci i traci (zwykle dobytek, czasami życie)
    - przywódcy (rzekomo kochający tę gawiedź) zyskują

    -=-

    Lękaj się Adso proroków i tych, którzy gotowi są umierać za prawdę,
    gdyż zwykle ciągną sobą na śmierć innych -- czasami przed sobą,
    zwykle zamiast siebie...

    --