  • Data: 2010-02-15 08:02:54
    Temat: Re: Gdzie znajdę taką skarbonkę
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" news:hl9rcd$9up$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > To jest góra 400-600 na miesiąc i raczej w dwóch trzech porcjach,
    > dlatego obligacje tak mi pasowały, bo można było zamrozić
    > 200 a za kilka dni 300zł.

    IMHO trochę dziwną masz tą filozofię - nie można na kilka dni wpakować tych
    kilku stówek na KO a kiedy uzbierasz minimum 500 PLN przelać do OF?
    Odnoszę dziwne wrażenie, że szukasz problemów tam gdzie ich nie ma a
    odnośnie obligacji - w chwili obecnej raczej nie można powiedzieć, że to
    atrakcyjny instrument do inwestycji (szczególnie jeżeli dokupujemy po kilka
    obligacji na miesiąc). Jeżeli jeszcze doliczymy do tego belką to już się w
    ogóle odechciewa w to bawić.