  • Data: 2010-02-15 11:55:40
    Temat: Re: Gdzie znajdę taką skarbonkę
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" news:hlbaqo$2bv$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Nie obrażam się z byle powodu, choc Twoja ocena jest lekko
    > przesadzona.

    Czy aby napewno? dostajesz kawkę na ławkę i ciągle Ci mało bo dopytujesz się
    o to jest w przystępny sposób wyjaśnione na stronach produktów jakie zostały
    zapronowane twojej osobie przez grupowiczów.

    > Nie mam po prostu ochoty grzebać w szczegółach produktów.

    Czyli jesteś śmierdzącym leniem - inaczej tego nie potrafię określić.

    > Korzystałem z wystarczająco wielu narzędzi typu lokata, rachunek, fundusze
    > itp,

    nie ty jeden.

    > żeby sobie poradzić z materiałami dostępnymi na www, ale nie
    > dowiem się stamtąd pewnych szczegółów
    > lub nie dowiem się o "niespodziankach".

    jakich szczegułów, jakich niespodziankach - przy odrobinie chęci +
    ewnetualnym przeglądnięciu archiwum grupy znajdzie wszystko co ciebie
    interesuje, ale do tego potrzeba chęci, których najwidoczniej ci brakuje.

    > Pisząc tu liczyłem po prostu na to, że ktoś korzysta
    > z podobnej opcji np w jakimś mało popularnym na grupie banku
    > i się tą informacją podzieli.

    Ludzie się z tobą podzielili, ale tobie ciągle mało - dostałeś wędkę ale ty
    chcesz rybę.
    Jeżeli przeczytanie kilku zdań w karcie produkty jest dla ciebie wyzwaniem
    porównywalnym do zdobycia K2 to chyba powinieneś zostać przy ty co najlepiej
    znasz - kupono obligacji skarbowych.

    > Raptem zwykła lokata,
    > bez istotnego oprocentowania, z opcją zerwania i przelewem środków
    > po kilku dniach.

    dostałeś informacje o takiej lokacie

    > Nikt nikogo nie zmusza do szukania takiego produktu specjalnie dla mnie.
    > Jak nie korzystasz z czegoś podobnego, to po prostu nic nie proponujesz.

    korzystam Ci coś takiego zapronowałem (z resztą nie tylko ja), ale problem
    (błahy, IMHO wzięty od czapy), że lokatę możesz założyć nie od 100 ale 500
    PLN, a wpłacenie środków "na uzbieranie" na KO nie wchodzi w grę bo je
    rozwalisz - sorry, ale to już nie mój problem.

    > Coś chyba źle zrozumiałeś. Przecież nie czynię płaczu, tylko wyjaśniam
    > dlaczego akcyjne się nie nadają.

    A ja ci napisałem, że na akcyjnych świat się nie kończy. Różnica w
    ewnetualnym zysku przy kwotach jakie miesiąc w miesiąc tam pakujesz są tak
    niewielkie, że nie widzę żadnych przeciwskazań by wolne środki pchać do
    funduszy rynku pieniężnego.